تعمیر لباسشویی در سید خندان

تمامی لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شود که تعمیر کردن آن ها پروسه ای طولانی را در بر می گیرد اولین قدم پیدا کردن شرکت مناسب و با تجربه است که زمانی که تعمیرکاران آن شرکت به محل شما رجوع می کنند یخچال شما را خراب تر نکند و قابل اعتماد باشد شرکت هایی که دارای نمایندگی هستند.

بهترین شرکت ها برای تعمیر لوازم خانگی هستند شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران این تضمین را به شما می دهد که لباسشویی و یخچال و فریزر شما را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تعمیر کند شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی اتحادیه و دارای نمایندگی برند جنرال الکتریک و نمایندگی برند بوش و دیگر نمایندگی های برندهای معتبر جهان است شرکت قائم سرویس نه تنها در تعمیر هر مدل و هر مارک یخچال با هر مشکلی موفق بوده بلکه در تعمیر لباسشویی نیز مانند یخچال دارای موفقیت بسیار بالایی است شرکت قائم سرویس دارای ویژگی های شگفت انگیز بسیار زیادی است که در ادامه بعضی از آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

تراز کردن ماشین لباسشویی

تعمیر در محل شرکت قائم سرویس

دومین مشکل تعمیرات یخچال بردن قطعه ای از یخچال یا لباسشویی به محل شرکت است زیرا نه تنها وقت شما را می گیرد ممکن است آن قطعه به دلایل مختلفی در بین راه دچار آسیب بدتری شود یا حتی قطعه ای که بردید قطعه ای نباشد که مشکل داشته باشد شرکت قائم سرویس برای این مشکل نیز راه حلی دارد شما کافی است با شرکت ما تماس گرفته و مشکل لبلسشویی خود به همراه آدرس محل نگهداری یخچال را بگویید تا شرکت با نزدیکترین شعبه تماس گرفته و کمتر از یک ساعت تعمیرکار به محل شما اعزام شود تا هم کار شما سریع تر انجام شود هم تعمیر لباسشویی شما با دقت و امنیت بیشتری انجام شود.

خدمات پس از تعمیر شرکت قائم سرویس

مشکل سومی که ممکن است در تعمیرات لباسشویی خود به آن بر بخورید خراب شدن مجدد زود هنگام لباسشویی در همان زمینه است زیرا هزینه زیادی از شما می گیرد شرکت قائم سرویس این امکان را به شما می دهد که اگر لباسشویی شما در کمتر از دو هفته در همان زمینه خراب شود شما می توانید با شرکت قائم سرویس تماس گرفته تا به صورت رایگان یا هزینه بسیار کمتر از هزینه واقعی تعمیر  لباسشویی شما را مجدد چک کند.

تعمیر مشکلات لباسشویی

در این قسمت می خواهیم یکی از مشکلات لباسشویی را بررسی کنیم تا بیشتر با مشکلات لباسشویی آشنا شوید.

خدمات قائم سرویس

علت کار نکردن دیگ لباسشویی:

یکی از مشکلاتی که ممکن است لباسشویی شما دچار آن شود کار نکردن دیگ لباسشویی است ممکن است دیگ لباسشویی شما به دلایل زیر خراب شده باشد:

از کار افتادن تسمه لباسشویی به چه علت است؟

اگر تسمه لباسشویی خراب شده باشد دیگر دیگ لباسشویی نمی چرخد و اگر به درستی جا نیفتاده باشد دیگ لباسشویی به درستی کار نمی کند ممکن است پولی لباسشویی پاره شده باشد یا اگر تسمه لباسشویی را جا انداخته اید و باز هم کار نمی کند ممکن است قرقره دستگاه خراب شده باشد چرخه لباسشویی را نیز چک کنید که خراب نشده باشد.

خرابی موتور لباسشویی به چه علت است؟

اگر موتور یا اجزای آن از کار بیفتد میتواند دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی باشد، برای رفع این مشکل موارد زیر را انجام دهید: اگر کلاچ ساییده یا خراب شده باشد؛ دیگ ماشین لباسشویی نمیچرخد و باید کلاچ را تعویض نمایید. اگر اسپیلن ها که همزن را به موتور محرک متصل میکنند از بین رفته باشند دیگ لباسشویی نمیچرخد و برای رفع عیب باید اسپیلن ها را تعویض نمایید. بعضی از لباسشویی ها از یک موتور معکوس استفاده میکنند و در این مواقع برای تست موتور دیگ لباسشویی را به دو جهت بچرخانید و اگر فقط در یک جهت میچرخد ممکن است که موتور نیاز به تعویض داشته باشد.
شرکت قائم سرویس شعبه های مختلفی در سراسر تهران دارد شعبه مرکزی ما در میدان هروی است و یکی از شعبه های ما در سید خندان است اگر لباسشویی شما دچار هر مشکلی شده باشد تماس با قائم سرویس یکی از بهترین گزینه ها است زیرا هم نزدیک است هم شرکت ما دارای نمایندگی شرکت های معتبری مانند نمایندگی بوش، نمایندگی سامسونگ، نمایندگی جنرال الکتریک است. برای ارتباط با ما تنها کافی است با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا کمتر از ۱ ساعت تعمیرکار را به محل شما اعزام کنیم.
شماره تماس:

02122300020 , 02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.