تعمیر یخچال الکترواستیل با ضمانت

امروزه یخچال فریزرها از کلیدی ترین و مهم ترین اجزای هر آشپزخانه است. مواد غذایی تولید شده و روند زندگی ما دقیقا با این وسیله تنظیم شده اند.

به طوری که اگر این وسایل خراب شوند سریعا برای تعمیر آن ها اقدام کرده و زندگی بدون آن ها کاملا سخت است از طرفی این وسایل با گذشت زمان و با استفاده نادرست خراب شده و دچار مشکل می شوند و نیاز به تعمیر دارند بدین شکل تعمیرکار و تعمیرگاه های زیادی ایجاد شده تا مشکلات یخچال شما را رفع کنند.

تعمیر یخچال با ضمانت

تعمیر یخچال فریزر

به مرور زمان تعمیرگاه های زیادی برای تعمیر مشکلات یخچال فریزر ایجاد شده اند و هر کدام دارای ویژگی های بسیاری هستند. انتخاب از بین تعمیرگاه ها و شرکت های تعمیرات کار بسیار سختی است در این بخش قصد داریم چند ویژگی مهم تعمیرگاه های خوب یخچال و فریزر را به شما معرفی کنیم تا زمانی که یخچال شما خراب می شود بتوانید به راحتی بهترین تعمیرکار را انتخاب کنید.

ارورهای یخچال الکترواستیل

مجاز بودن تعمیرگاه

اولین و مهم ترین ویژگی که شما باید بررسی کنید این است تعمیرگاه سیار است یا شرکتی دارد و اگر دارای شرکت است این شرکت دارای مجوز رسمی اتحادیه است یا خیر تعمیرگاهی که زیر نظر اتحادیه کار کند قوانین اتحادیه را نیز باید رعایت کند و در این صورت می توان گفت که تعمیرگاه حداقل استاندارد لازم برای یک تعمیرگاه خوب بودن را دارد و تا حدی قابل اعتماد است و کمتر احتمال دارد که کلاهبرداری انجام شود و به شما یا اموال شما خسارتی وارد شود.

مرغوب بودن قطعات خریداری شده

گاهی یک وسیله عمر خود را کرده است یا آنقدر کار کرده است که دیگر ارزش تعمیر کردن ندارد و یا به هر نحوی آن قطعه تعمیر نمی شود در این هنگام شما لازم است که قطعه یخچال خود را با قطعه ای دیگر که از بازار خریداری کرده اید عوض کنید. این کار را بهتر است به تعمیرکار بسپارید زیرا او دانش و تخصص کافی برای تشخیص قطعات مرغوب دارد ولی به تعمیرکاری که به او اعتماد دارید و بهتر است خود شما ویژگی های قطعات اصل خود را با قطعات تازه خریداری شده بررسی کنید و قیمتی که تعمیرکار می دهد را با قیمت بازار بررسی کنید در صورت مطمئن شدن شما از اصل بودن قطعه و داشتن ویژگی های ذکر شده، دیگر می توانید به تعمیرکار اعتماد کنید.

داشتن نمایندگی برندهای تولیدات یخچال

شرکتی که خوب باشد توانسته است به مرور زمان نمایندگی برخی از برندهای یخچال سازی را بگیرد زیرا شرکت های یخچال سازی نیازمند شعبی برای پاسخ گویی به خریداران و خدمات پس از خرید و رفع مشکلات خریداران هستند طبیعتا آن ها نیاز به تعمیرکارهایی برای این کار دارند. بدین شکل آن ها نمایندگی تعمیرات یخچال خود را به برخی از شرکت های خوب تعمیرات یخچال می دهند.

 

تعمیر یخچال در هروی

برگه فاکتور

شرکت تعمیرات یخچال فریزر باید بتواند که بعد از تعمیر برگه فاکتور خدمات خود را ارائه دهد. این فاکتور باید شامل تمامی خدمات انجام شده اعم از تعمیر قطعات یا تعویض آن ها یا هزینه رفت و برگشت و… باشد از طرفی فاکتور باید محلی برای امضای شما و مهر شرکت داشته باشد و نباید هزینه ای بیشتر از مجموع هزینه های نوشته شده در فاکتور دریافت شود.

هزینه تعمیر یخچال چقدر است؟

مسلط به تعمیر انواع یخچال

شرکت های تعمیرات باید مسلط به تعمیر تمامی انواع یخچال اعم از قدیمی و جدید یا خارجی و ایرانی هستند. آن ها باید نقص ها و مشکلات هر یخچالی را بلد بوده و راه حل هایی برای تعمیر آن داشته باشند. این ویژگی نشان از تجربه و مهارت بالای آن شرکت و تعمیرکارهای یخچال آن شرکت می باشد.

یخچال الکترواستیل

یکی از برندهای مهم داخلی است که بیش از ۴۵ سال سابقه کار دارد این شرکت بزرگ در مشهد قرار دارد و مساحتی قالب بر ۲۰۰,۰۰۰ در ۱۰۰,۰۰۰ دارد. شرکت الکترواستیل یکی از شرکت های قوی و خوش سابقه در زمینه تولید یخچال فریزر است شرکت الکترواستیل دارای ۳ هزار نیروی کار مجرب و قوی است و این شرکت توانسته است با این نیرو و فضا برای کار سالانه ۵۰۰ هزار یخچال فریزر خانگی و ۳۰ هزار یخچال فریزر و سردخانه صنعتی تولید کند.

تعمیر یخچال الکترواستیل با ضمانت

شرکت قائم سرویس توانسته است با سال ها فعالیت در زمینه تعمیرات یخچال فریزر، نمایندگی شرکت الکترواستیل را بگیرد شرکت ما ادعا می کند که تمامی مشکلات یخچال فریزر الکترواستیل را به دقت و درستی تعمیر و رفع کند برای اثبات این ادعا شرکت ما ضمانتی نیز می دهد اگر یخچال شما پس از تعمیر دوباره خراب شد بخشی از هزینه تعمیر را به شما بر می گردانیم و یخچال فریزر الکترو استیل شما را مجدد تعمیر می کنیم.
شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و ماشین لباسشویی توانسته است تمامی ویژگی های بالا را رعایت کند شرکت ما جزو شرکت های مجاز مرکزی در تهران است و توانسته است نمایندگی شرکت های الکترواستیل، آاگ، بوش، سامسونگ و جنرال الکتریک را دریافت کند. شرکت ما از بهترین قطعات برای تعمیر یخچال شما استفاده کرده و سعی می کند قیمت مناسبی برای شما داشته باشد شرکت ما توانسته است در ۲۰ سال اخیر اعتماد شما مشتریان عزیز را جلب کند برای ارتباط با شرکت ما کافی است که تلفن خود را برداشته و یکی از شماره تلفن های زیر را گرفته تا در سریع ترین زمان تعمیرکاران خود را به محل شما اعزام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.