جارو برقی اروپایی

 بوش ، آ اِ گِ ، زیمنس ، فیلیپس 

• جاروبرقی بوش
بوش یک نام تجاری نسبتا خوب و محبوب در صنعت تولید لوازم خانگی و صنعتی است. اکثر مردم با لوازم ، ابزار و سایر محصولات متنوعی که شرکت بوش تولید می کند آشنا هستند.

کانال های بوش برای مکش ، فیلتراسیون و قطعات با کیفیت در جاروبرقی های بوش شناخته شده است . به طور کلی جاروبرقی بوش ، سر و صدای کمتری نسبت به مارک های دیگر تولید می کند ، آنها تقریبا در هر شرایطی آرام هستند. منظور ما بسیار آرام است ، یعنی می توانید در حالی که کودک خواب است از آنها استفاده کنید. حتی مدل های قدیمی تر و ساده تر این مارک از جاروبرقی ها در مقایسه با مارک ها و مدل های مشابه بسیار خوبتر هستند.

قطعات جاروبرقی بوش بسیار با دوام است و مکش آن به طرز شگفت آوری قوی است . بوش یک شرکت آلمانی است که طیف وسیعی از لوازم خانگی را به همراه قطعات خودرو و الکترونیک و همچنین تجهیزات تولیدات صنعتی را می سازد. جاروبرقی های بوش دارای عملکرد عالی و راحتی بیشتر هستند . لوازم خانگی بوش ، متناسب با نیازهای خانواده تهیه می شوند.
جارو برقی دستی Bosch، دارای وزن سبک به معنای واقعی ، به همراه دسته منعطف و ارتفاع مناسب است. این جاروبرقی تمیزکننده چوب ، مبلمان ، انواع کف است و دارای یک سیستم فیلتر بهداشتی می باشد . کیسه های اصلی جارو برقی Bosch دارای خصوصیات زیر هستند :
1. تمیز کننده موثرتر
2. باعث طولانی تر شدن عمر دستگاه شما می شوند.

جاروبرقی آ اِ گ – الکترولوکس
شرکت آ ا ِ گ در ابتدا تولید کننده تجهیزات الکتریکی در آلمان بود که در سال 1883 در برلین تأسیس شد. پس از جنگ جهانی دوم ، دفتر مرکزی آن به فرانکفورت منزل منتقل شد.
آ ا ِ گ در دهه 1920 به عنوان تامین کننده جهانی در زمینه دانش فنی و تجهیزات الکتریکی تبدیل شد. به عنوان مثال، در سال 1923، اکثر مواد ضروری را به همراه یک تیم ازمهندسان ، برای نظارت بر نیروی برق فلسطین که تحت حکومت بریتانیا بود تامین کرد. شما می توانید نظافت و زیبایی را با استفاده از جارو برقی AEG به خانه خود بیاورید. این جاروبرقی ها ، دارای مکش قدرتمند و دوام طولانی هستند. بنابراین شما می توانید همه چیز منزل خود را بدون عیب و نقص ، نظافت و تمیز کنید و از داشتن یک خانه سالم و زیبا لذت ببرید. Electrolux در نیمه اول قرن بیستم گسترش یافت و با تعدادی از نخستین اختراعات در مهندسی برق توانست شناخته می شود ، در طی همین مدت وارد بازار خودرو و هواپیما نیز شد و در این زمان ، تجهیزات الکتریکی برای راه آهن نیز تولید کرد.
هم اکنون دو شرکت آ ا ِگ و الکترولوکس با هم تلفیق شده اند. لوازم تولید شده توسط شرکت الکترولوکس همواره با هدف شیرین تر، لذت بخش تر و پایدار تر کردن زندگی برای مشتریان تولید می شوند.شرکت الکترولوکس یک شرکت ، مشتری مدار است. الکترولوکس یک رهبر جهانی در زمینه تولید لوازم خانگی برای استفاده حرفه ای است و هر سال بیش از 40 میلیون محصول به مشتریان در بیش از 150 بازار جهانی ارائه می دهد. این شرکت برای پاسخگویی به نیازهای واقعی مصرف کنندگان همواره در حال تلاش است. محصولات الکترولوکس شامل جارو برقی و .. می باشند و تحت مارک های معروفی مانند : Electrolux ، AEG، Eureka و Frigidaire فروخته می شود. چشم انداز Electrolux تبدیل شدن به رهبر جهان در زمینه ایجاد زندگی آسان تر و لذت بخش تر به کمک لوازم خانگی” است. توسعه محصولاتی با کیفیت بالا، طراحی عالی و داشتن پشتیبانی حرفه ای ، برتری شرکت الکترولوکس برای دستیابی به موقعیت بالاتر در بازار است.


شما عزیزان در هر کجایی از تهران که باشید می توانید ، برای تعمیر جاروبرقی های خود با برندهای بوش و آ ا ِ گ – الکترولوس ، با تعمیرگاه لوازم خانگی قائم تماس حاصل فرمایید.همکاران ما ، در اسرع وقت تعمیرکار حرفه ای را به مکان شما اعزام خواهند کرد.
شماره تماس :
22300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.