شرکت سامسونگ و ارورهای یخچال های سامسونگ

شرکت سامسونگ همواره در حال پیشرفت بوده و خواهد بود. از ساخت تلفن‌ های همراه حرفه ‌ای و تک آن بگیرید
تا ساخت یخچال لباسشویی و تلویزیون های آن. بگذارید بگوییم که شرکت سامسونگ در هر زمینه ‌ی الکترونیکی
حرفی برای گفتن دارد و ۸۰ درصد این امتیاز را مدیون لی بیونگ چول است.

چول معتقد بود که هر کاری را که شروع میکند تا زمانی که در آن بهترین نشده است نباید دست بکشد این تفکر او باعث شد که نام برند او جهانی
شود. با ما همراه باشید تا بیوگرافی او و سیر تحول شرکت سامسونگ را بررسی کنیم همچنین در آخر قصد داریم به معرفی ارورهای یخچال های سامسونگ بپردازیم.

بیوگرافی لی بیونگ چول و شرکت سامسونگ

لی بیونگ چول در  ۱۰ فوریه ۱۹۱۰ در کشور کره جنوبی به دنیا آمد چول نه مانند بیل گیتس پدرش کشاورز بود نه مانند یان کوم از صفر به همه چیز رسید چول در خانواده ‌ای ثروتمند به دنیا آمد یا به اصطلاح در پر قو بزرگ شد.
لی بیونگ تحصیلات خود را در دانشگاه رها کرد و اولین سرمایه گذاری خود را در آسیاب برنج کرد که چندان در آن موفق نبود و به عبارتی می توان گفت که در این کار شکست خورد اما او ناامید نشد و جاه طلبانه به فکر کاری بزرگتر بود.
در سال ۱۹۳۸ شرکت حمل و نقل خود را تاسیس کرد جالب است که بدانید نام شرکت “شرکت تجارتی سامسونگ” بود این شرکت تا ۱۹۴۵ نه تنها در کره بلکه در کشورهای دیگر نیز به حمل و نقل مواد غذایی می ‌پرداخت این شرکت در سال ۱۹۵۰ در جنگ کره نه تنها بر خلاف اکثر کسب و کارها ضرر نکرد بلکه سود بسیار کلانی به دست آورد لی بیونگ یول تجهیزات نظامی را به بوسان کره منتقل می کرد و از این راه درآمد خوبی به
دست می ‌آورد.

شرکت سامسونگ به حمل و نقل اکتفا نکرد به سمت تولید قند و شکر آمد در سال ۱۹۵۴ کارخانه پشم خود را تاسیس کرد و به بزرگترین کارخانه ‌ی پشم کره ‌ی جنوبی تبدیل شد
در سال ۱۹۵۸ شرکت گسترش پیدا کرد و به سمت کشتی سازی، تولید مواد شیمیایی و… روی آورد تازه ۲۲ سال بعد از تاسیس شرکت سامسونگ بود که اولین یخچال این شرکت تولید شد و کم کم در این عرصه نیز حرفی برای گفتن پیدا کرد.
سامسونگ خدمات خود را هر روز بیشتر از قبل صنعتی می‌ کرد و هر روز پیشرفت بهتری می ‌کرد لی بیونگ چول تمامی تلاش خود را کرد و در دنیا با خدمات متفاوت و گسترده‌ ی شرکت سامسونگ آشنا کرد از ساختن ماشین آلات صنعتی سنگین تا وسایل الکترونیکی خانگی مانند یخچال و لباسشویی‌ های آن.
لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷ در سن ۷۷ سالگی در شهر کره فوت کرد شرکت سامسونگ راه چول را الگوی خود قرار داده و تا امروز بیشتر و بیشتر پیشرفت می ‌کند.

تعمیرکار یخچال

ارورهای یخچال ‌های سامسونگ

امروزه هر دستگاه الکترونیکی دارای ارور است از ارورهای معروف گوگل مانند ۴۰۴ ۴۰۵ و ۴۰۳ گرفته
تا ارورهای لوازم خانگی.
شاید راه رفع ارورهای اینترنت و برنامه‌ ها ساده باشند ولی لوازم خانگی همیشه این طور نیستند و گاهی دست زدن شما به دستگاه باعث آسیب دیدگی آن میشود اما شناختن نوع عیب دستگاه به شما کمک می ‌کند که حداقل تعمیرکار را از وضعیت سیستم خود باخبر کنید تا بتواند عیب دستگاه شما را به راحتی رفع کند.


ارور E4
سنسور دستگاه دچار مشکل شده است
ارور E5
احتمال آسیب به سنسور یا قطع جریان برق
ارور E6
خطای سنسور محیطی که بعد از قطع برق رخ می دهد
ارور E8
آسیب دیدگی سنسور یخ ساز (قطع یا غیرفعال شدن آن)
ارور E14
سیستم یخ ساز دچار مشکل شده است
ارور E22
از کار افتادگی فن یا اختلال در سیستم یخ ساز
ارور E23
این کد مربوط به پانل کنترل، سیم کشی، یا خطای فن خنک کننده است
ارور E25
سیستم دیفراست مشکل دارد
ارور E26
تولید یخ متوقف شده است
ارور E39
حسگر یخ ساز دچار مشکل شده است یا کمبود آب دارد

ارور E40
خطای فن محفظه یخ
ارور E86,E83
قطع برق یا نوسان در اینورتر PDA
E84
تغییر ولتاژ ناشی از قفل روتور
ارور 88 88,E83,E86,E85
خطای اینورتور PBA
ارور 5
اشکال در سیستم دیفراست
ارور On , off
کمپرسور در حال اجرا نیست
ارورهای یخچال های سری BR
ارور 5
اشکال در دماسنج یخچال
ارور d
اشکال در حسگر و سنسور دستگاه
ارور E5
خطای سنسور دمای محیط
ارور F5
خطای سنسور دمای فریزر
ارور D5
خطای سنسور یخچال فریزر

امیدوارم این اطلاعات برای شما سودمند باشد. اگر کد خطایی در یخچال و باقی لوازم خانگی خود ( لباسشویی، جاروبرقی) مشاهده کردید میتوانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۳۰۰۰۲۰ و ۰۲۱۸۸۵۸۳۹۴۶ تماس حاصل فرمایید تا متخصصان و مشاوران ما در این رابطه به شما کمک کنند و در صورت نیاز تعمیرکار را خبر کنند تا به منزل شما بیاید و دستگاهتان را عیب یابی کند.
خدمت رسانی به شما وظیفه ‌ی ماست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.