مشکلات ماشین لباسشویی (قسمت 2)

امروزه لباسشویی وسیله ای است که در هر خانه ای پیدا می شود و جزء ارکان اصلی زندگی است زیرا با آمدن آن و بقیه لوازم خانگی کار مردم بسیار راحت تر شده است و دیگر در وقت و انرژی صرفه جویی به سزایی می شود لباسشویی ها نیز مانند هر وسیله دیگری دچار مشکل می شود در مجموعه مقالات مشکلات لباسشویی قصد داریم تا مشکلات لباسشویی را به خوبی برای شما شرح دهیم تا در تعمیر و عیب یابی آن ها بسیار راحت تر باشید در این مقاله قصد داریم تا دو مشکل سوختگی لباسشویی و سر و صدای آن را به خوبی برای شما شرح داده و راه حل آن را به شما توضیح دهیم.


در مواجه با بوی سوختگی ماشین لباسشویی نباید آن را نادیده بگیرید زیرا لباسشویی همزمان با برق و آب کار می کند شما باید:

مشکلات لباسشویی (قسمت 1)

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی چیست؟

در صورت مشاهده بوی سوختگی من چه کاری می توانم انجام دهم؟

علت سر و صدای ماشین لباسشویی

 علت جیر جیر ماشین لباسشویی

همه ماشین لباسشویی ها از هر برندی که باشند دارای یک سری قطعات ثابت مثل یاتاقان هستند که وظیفه این یاتاقان ها در ماشین لباسشویی کمک به حرکت مناسب مخزن ماشین لباسشویی است، یاتاقان ها در واقع به یک سری توپ های کوچک فلزی گفته میشود که همه در امتداد یکدیگر قرار دارند و با شروع کار ماشین لباسشویی این قطعات نیز شروع به چرخش میکنند وقتی این توپ ها از مسیر خارج شوند دستگاه جیر جیر میکند.

خشک شدن کاسه نمد یا روغن کاری دستگاه نیز می تواند باعث جیرجیر شود.

علت تق تق ماشین لباسشویی

در همه ماشین لباسشویی ها قطعه ای به نام کمک فنر وجود دارد که وظیفه آن نگه داشتن محفظه داخلی ماشین لباسشویی است به کمک این قطعه مخزن ماشین لباسشویی حرکت می کند گاهی ممکن است این قطعه صدای برخورد دو جسم یا همان تق تق بدهد. دلیل دیگر تق تق کردن ماشین لباسشویی می تواند قرارگیری اشتباه دستگاه باشد. در برخی از موارد نیز این صدا می تواند به دلیل برخورد مخزن به دیواره ها باشد.
در صورت مشاهده هر گونه از این موارد و در صورتی که نتوانستید آن ها را حل کنید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنیم توجه کنید مشکلاتی مانند بوی سوختگی ماشین لباسشویی جزو مواردی است که ممکن است اگر دیر اقدام به تعمیر آن کنید یا بدون داشتن تخصص بخواهید آن را تعمیر کنید، خسارت زیادی به شما بزند شرکت ما با سابقه ۲۰ سال تجربه در سراسر تهران در زمینه تعمیرات یخچال و لباسشویی این تضمین را به شما می دهد که لباسشویی شما در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت تعمیر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.