مشکلات متداول یخچال های سامسونگ

یخچال های سامسونگ مانند تمامی وسایل الکتریکی ممکن است روزی خراب شود و نیاز به تعمیر دارد در این هنگام شما باید به تعمیرکار یخچال زنگ بزنید تا یخچال شما را تعمیر کند بهترین کار تماس با شرکتی است که تعمیرکاران آن تجربه و اطلاعات زیادی در تعمیر یخچال در محل داشته باشند.

شرکت قائم سرویس با بیش از ۲۰ سال سابقه تعمیر یخچال می تواند این اطمینان را به بدهد که بهترین عملکرد را در تعمیر یخچال سامسونگ شما داشته باشد. با ما همراه باشید تا مشکلات متداول یخچال سامسونگ را برای شما شرح دهیم.

تعمیر کار یخچال

خراب شدن یخ ساز

یکی از معایب یخچال های سامسونگ خراب شدن و کار نکردن یخ ساز یخچال است در اکثر یخچال های خانگی سامسونگ این مشکل رخ می دهد دلیل اصلی این مشکل کمبود یا نرسیدن کامل آب به ورودی آب است برای حل این مشکل شما باید کارهای زیر را انجام دهید.
ابتدا ورودی آب را چک کنید ممکن است با یخ مسدود شده باشد طبیعتا باید یخ را آب کنید اما شما باید این کار را حتما با آب گرم انجام دهید که یخ ساز آسیب ندیده باشد.
شیر سدل را باز کنید و سوراخ سوزنی داخل آن را بررسی کنید احتمال مسدود بودن این سوراخ وجود دارد در این مرحله شما باید با سوزن مسدودی این سوراخ را رفع کنید فقط توجه کنید اگر می خواهید شیر سدل را باز کنید تشتی زیر آن بگذارید تا آب داخل آن روی زمین نریزد.
شیر ورودی آب را چک کنید و در صورت خرابی اقدام به تعویض یا تعمیر آن کنید.

نشتی یخچال

یکی دیگر از اصلی ترین معایبی که یخچال سامسونگ شما می تواند آن را تجربه کند نشتی آب است به این صورت که بدون اینکه در ظاهر یخچال مشکلی داشته باشد آب از زیر آن نشت پیدا می کند و اطراف یخچال خیس می شود این مشکل را ترتیب زیر حل کنید.

خنک نکردن یخچال فریزر

از دیگر مشکلات متداول یخچال های سامسونگ فریز نکردن و خنک نکردن یخچال و فریزر است مهم ترین دلیل آن می تواند نرسیدن برق به یخچال باشد وقتی برق به یخچال شما نرسد یخچال به سرعت شروع به گرم شدن میکند برای تست این موضوع در یخچال را باز کنید اگر لامپ آن روشن نشد یخچال شما برق ندارد سپس یخچال را از پریز بکشید و بعد از مدت کوتاهی دوباره به برق وصل کنید در صورتی که یخچال درست نشد با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا در تعمیر یخچال سامسونگ خود شما را یاری کنیم.

سر و صدای زیاد یخچال

بر خلاف تصور اکثر افراد این مشکل به راحتی قابل حل است شما می توانید دلیل این مشکل به طور کلی به موتور یا فن یخچال ریز دارد شاید بتوانید با کمی بررسی کردن پایه موتور یخچال از مشکل آن سر در بیاورید اما در غیر این صورت بهتر است با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید تا او اقدام به تعمیر یخچال شما کند.
شرکت قائم سرویس با داشتن ۲۰ سال تجربه در زمینه تعنیر یخچال و لباسشویی و داشتن حکم و تاییده نمایندگی های بوش سامسونگ جنرال الکتریک می تواند به شما این اطمینان را بدهد که یخچال شما را به بهترین نحوه تعمیر کند شرکت ما با داشتن چند شعبه نیاوران، تهران پارس، مجیدیه و… در سراسر تهران به فعالیت می پردازد. تنها کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و مشکل خود را بیان کنید تا در اولین فرصت تعمیرکار را به محل شما اعزام کنیم.
شماره تماس
۰۲۱۲۲۳۰۰۰۲۰
۰۳۱۸۸۵۸۳۹۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.