نمایندگی لباسشویی آاگ AEG

یکی از لوازم های خانگی که با مشکلات زیادی رو به رو می شود، ماشین لباسشویی می باشد. این دستگاه هر چه کیفیت بالایی هم داشته باشد، در معرض خرابی قرار دارد و دلیل آن هم استفاده مکرر است. در هر خانه حداقل هفته ای یک بار از ماشین لباسشویی استفاده می شود. از آنجایی که این دستگاه پر استفاده با برق و آب کار می کند، عمده ترین مشکلات آن مربوط به آنها می باشد.

تقریبا تمامی برند های لوازم خانگی، ماشین لباسشویی نیز تولید می کنند. یکی از برند های قدیمی، AEG می باشد که در سال های اخیر با کیفیت بالایی که در تولید لوازم خانگی داشته، به یکی از برند های محبوب شده است.

در ایران نیز بسیاری از مردم از این برند بزرگ در منزل خود لوازم خانگی دارند. از آنجایی که می دانید مهمترین نکته در خرید لوازم خانگی و استفاده از آنها ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت مربوطه می باشد. شرکت قائم سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش بسیاری از برند های محبوب از جمله AEG است.

تعمیرگاه مرکزی قائم سرویس با سابقه طولانی و درخشان خود در ارائه خدمات پس از فروش محصولات AEG با گردآوری تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای اقدام به عیب یابی و رفع عیب لباسشویی AEG می کند.

تمام تلاش ما در ارائه خدمات پس از فروش، به حداقل رساندن هزینه تعمیرات و همچنین تعمیر لوازم شما با قطعات اورجینال می باشد. شرکت قائم سرویس یکی از نمایندگی های تعمیرات لباسشویی AEG در تهران می باشد.

 

 

در صورت روبه رو شدن با مشکلات و خرابی های متداول لباسشویی خود از جمله : روشن نشدن، عدم چرخش دیگ، باز نشدن درب لباسشویی، نشتی آب، عدم گرم شدن آب و …، می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ ( تعمیرگاه قائم سرویس) تماس حاصل نمایید. تعمیرکاران و تکنسین های ما در کمترین بازه زمانی جهت تعمیر لباسشویی آاگ، در محل شما حاضر می شوند. تعمیرات به صورت ضمانتی و با قطعات اورجینال انجام می شود. بعد از تعمیر دستگاه شما از 3 تا 6 ماه ضمانت و گارانتی رایگان برخوردار می شود.

تعمیرات ماشین لباسشویی های جدید که با تکنولوژی نوین ساخته شده اند، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، کوچکترین اشتباه در تعمیر آنها می تواند باعث خرابی های بزرگتر شود. حتی طرز کار ماشین لباسشویی های جدید نیز با گذشته تفاوت های زیادی دارد. برنامه های شستشو، کارکرد خودکار، تایمر، دیجیتالی شدن دکمه ها و … تکنولوژی های جدید در لباسشویی ها هستند که در صورت خرابی هر کدام از آنها نیاز به دانشی جدید برای تعمیر دارند.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ ( تعمیرگاه قائم سرویس) با آموزش های تخصصی و سال ها تجربه درخشان در امر تعمیر لباسشویی، انواع خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین بازه زمانی ارائه می دهند. همچنین تکنسین های ما سعی می کنند برای کاهش هزینه ها و رضایت مشتریان عزیز اولویت کار خود را بر مبنای تعمیر قطعات معیوب لباسشویی قرار دهند نه تعویض قطعات.

مشکلات متداول لباسشویی AEG

از عمده ترین مشکلات و عیوبی که ممکن است برای هر لباسشویی پیش بیایید به موارد زیر می توان اشاره نمود:

 

 

راهنمایی های مفید جهت کارکرد درست ماشین لباسشویی

قبل از آنکه برای تعمیرات لباسشویی خود با شرکت تماس بگیرید بهتر است مطالب زیر را بدانید. بسیاری از مواقع توجه به نکات زیر می تواند در کارکرد درست ماشین لباسشویی تاثیر بگذارد.

در صورت هر گونه خرابی یا مواجه شدن با مشکلی در لباسشویی خود با کارشناسان ما در شرکت قائم سرویس تماس حاصل نمایید. در ابتدا تکنسین ها سعی می کنند مشکل شما را به صورت تلفنی حل کنند، در صورت عدم بر طرف شدن اشکال در لباسشویی AEG شما، در کمتر از یک روز در محل شما حاضر می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.