همه چیز درباره جرم گیر لباسشویی

لباسشویی ها مانند تمام وسایل دیگر کثیف می شوند و به مرور زمان جرم می گیرند در لباسشویی ها تمیز کردن لباسشویی بسیار مهم تر از وسایل دیگر است زیرا لباسشویی خود وسیله ای تمیز کننده است جرم گیری ماشین لباسشویی یا رسوب زدایی آن عامل تمیز شدن و از بین رفتن جرم های لباسشویی و بوی نامطبوع داخل لگن آن است در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل روش های تمیز کردن و تمام نکات مهم در این باره را برای شما شرح دهیم.

 

تعمیر لباسشویی غرب تهران

آموزش جرم گیری بدنه لباسشویی

برای تمیز کردن و جرم گیری این قسمت ابتدا لباسشویی را از برق کشیده و از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید سپس به کمک یک اسفنج تمیز و نرم آب و ماده سفید کننده ماشین را تمیز کنید برای احتیاط و ایمنی بیشتر از دستکش پلاستیکی استفاده کنید که پوستتان آسیب نبیند یکی از مهم ترین اجزای کثیف این قسمت لاستیک دور درب لباسشویی است که به علت رطوبت سیاه می شود و بوی بد این قسمت به دلیل باکتری های موجود در آن است برای رفع سیاهی و این بوی بد می توانید لاستیک را جدا کرده و تمیز کنید سپس منتظر شوید خشک شود تا رطوبتی در این قسمت باقی نماند.

شستشو لباسشویی با سرکه آب و جوش شیرین

ترکیب سرکه، آب و جوش شیرین حکم جرم گیرنده ای بسیار قوی و ارزان را برای ماشین لباسشویی دارد این ترکیب توانایی از بین بردن بوی نامطبوع لباسشویی و همچنین از بین بردن رسوب و جرم داخل لباسشویی را دارد.
برای شستن لباسشویی با این ترکیب لازم است نکات زیر را رعایت کنید ابتدا محلول را در لباسشویی بریزید سپس ماشین لباسشویی را روی حالت روزانه قرار دهید و روشن کنید این ترکیب باعث جدا شدن و از بین رفتن جرم ها و رسوب های داخل دیگ لباسشویی است بعد از اتمام کار لباسشویی در آن را باز کرده و با اسفنج نرم (ترجیحا آغشته به محلول) دیواره های دیگ لباسشویی را تمیز کرده و سپس با آب ولرم شستشو دهید بهتر است برای تمیز بودن دائمی و سلامتی بیشتر لباس ها و لباسشویی خود هر دو ماه یک بار از این محلول برای شستن لباسشویی خود استفاده کنید.

شستشوی لباسشویی با پودر جرم گیر

این پودر مخصوص لباسشویی های اتوماتیک بوده و در صورت استفاده تمامی قسمت ها را پاک می کند همچنین استفاده از این پودرها بی دردسر است و کثیفی ای به جا نمی گذارد در این پودرها فرمولاسیونی به کار رفته است که سختی آب را نیز می گیرد در صورت استفاده نکردن از این جرم گیر باقی مانده پودرهای شوینده در پشت فیلتر درام دیگ لباسشویی و… باقی می ماند.

برای استفاده از پودر جرم گیر ابتدا دیگ لباسشویی را از هر لباسی خالی کنید سپس یک بسته از این پودر را داخل جا پودری بریزید سپس لباسشویی را روی حالت کتان و در دمای آب ۷۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید و شستشو را آغاز کنید.

جرم گیری لباسشویی با پودر جرم گیر

با کیفیت نبودن پودرهای لباسشویی باعث می شود که جرم ها و رسوب ها در سوراخ های داخل دیگ لانه کند و رطوبت و آب کثیف حاصل از شستن لباس های بسیار کثیف داخل لاستیک، دور در لباسشویی می رود و به مرور زمان باعث بوی بد لباسشویی می شود این موارد شستشو و جرم گیری لباسشویی ما را مجاب می کند که لباسشویی را بشوییم قرص های لباسشویی باعث آسان شدن این امر می شوند تنها کافی است آنها را در دیگ لباسشویی گذاشته و با دمای بین ۵۵ تا ۶۰ درجه روشن کنید این فرآیند باعث جرم گیری قوی لباسشویی می شود توجه کنید که باید هر سه ماه یکبار این کار را انجام داد. یک عدد قرص کافی است اما اگر در فواصل دیرتر می خواهید اینکار را انجام دهید باید از دو قرص استفاده کنید.

فواید استفاده از قرص یا پودر برای جرم گیری لباسشویی


شرکت قائم سرویس با ۲۰ سال سابقه تعمیر یخچال و لباسشویی در سراسر تهران و گواهی نمایندگی برندهای معتبر جنرال الکتریک، وستینگ هاوس و زیمنس این اطمینان را به شما می دهد که در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت لباسشویی و یخچال شما را تعمیر کند تنها کافی است با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:
02122300020
02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.