یخچال های آسیایی

 سامسونگ ، ال جی ، دوو ، ناسیونال ، هیتاچی ، گلداستار ، آرچلیک ، سوپرا ، سانی 
برای شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در آسیا، ایران یکی از مهمترین مشتریان آنها محسوب می شود. اما دولت ایران به تولید در داخل کشور بسیار اهمیت می دهد ، به همین دلیل برخی ازاین شرکت ها به تولید محصولات خود در داخل ایران می پردازند.

در ایران وقتی که می خواهند با یک شرکت معتبر خارجی ، فعالیت خود را آغاز کنند:
• در مرحله اول محصول را به صورت کامل وارد می کنند .
• در مرحله دوم قطعات اصلی کالا را وارد می کنند .
• در مرحله سوم فقط به وارد کردن قطعات جزئی اقدام می کنند.
بسیاری از برندهای شناخته شده و با کیفیت ، کارخانه های خود را به ایران آورده اند و به تولید محصولات خود می پردازند. البته در گمرک ایران ، برای آنکه از تولید محصولات داخلی حمایت کنند ، تعرفه های گران قیمتی برای کالاهای واردتی در نظر می گیرند اما اگرهمان محصول به صورت قطعه های جدا از هم به کشورمان وارد شود ، این هزینه ها چندین برابر کم می شود زیرا کارشناسان معتقدند با مونتاژ کردن این قطعات به منظور تولید محصول اصلی نیز می توان در کشور اشتغال ایجاد کرد.
برای مثال طی قراردادی که بین ایران و یک شرکت کره ای در ایران بسته شده است ، هدف مهندسان ایرانی این است که بتوانند تکنولوژی های جدید برای تولید تلویزیون های جدید وهوشمند را وارد ایران کنند و این کارعلاوه برآنکه می تواند برای جوانان کشورمان اشتغال ایجاد کند ، می تواند دانش روز برای ساخت محصولات روز دنیا را برای ما بالا ببرد. برخی از برندهای آسیایی معروف که در بازار ایران وجود دارد. عبارتند از : دوو، ال جی و سامسونگ که در زیر به توضیح مختصری از هر یک از آنها می پردازیم.
• یخچال های دوو
هدف اصلی مدیران و مهندسان در شرکت دوو ، ساخت محصولاتی است که علاوه بر آنکه به فناوری های جدید و روز دنیا مجهز باشند به محیط زیست هم آسیبی وارد نکنند. آرم شرکت دوو به رنگ قرمز است و این رنگ از زمان های قدیم نمایانگر قدرت بوده است . البته نکته بسیار مهم ، ساخت محصولات دوو در داخل ایران است که علاوه بر آنکه مهندسان ما از دانش مهندسان کره جنوبی بهره مند می شوند ، توامان برای عده دیگری از هموطنان ما نیز اشتغال ایجاد می کند. یکی ازخصوصیات جالبی که در برخی از یخچال فریزرهای دوو مشاهده می شود ، فناوری ضد باکتری بودن آنهاست که به کمک این تکنولوژی ، یخچال بوی بد نخواهد گرفت.این یخچال ها مجهز به آب سرد کن هستند و مصرف انرژی درآنها نیز بسیار پایین است.
• یخچال ال جی
شرکت ال جی ، شرکتی کره ای می باشد. دفتر اصلی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. یخچال فریزرهای ال جی ، دارای خصوصیات متفاوتی است . از جمله :
1. فضای داخلی زیاد
2. مصرف انرژی پایین ( برچسب انرژی A )
3. طراحی سیستم خلاقانه و جذاب
• یخچال های سامسونگ
سامسونگ در سال 1983 در کشور کره جنوبی آغاز به فعالیت کرد. این شرکت بر خلاف تصور عموم کار خود را از صادر کردن غذا به چین شروع کرد اما بعد از چندین سال فعالیت های خود را به سمت امور بیمه ای سوق داد و سرانجام پس از سالها فعالیت ، به حوزه الکترونیک کشانده شد و توانست در این زمینه موفقیت های زیادی را از آن خود کند.
تعمیرگاه قائم سرویس از سال 1378 شروع به فعالیت کرد و در طول این سال ها توانسته است با ارائه کار خوب و حرفه ای ، رضایت مشتریان را به دست آورد. شما عزیزان برای تعمیر یخچال های خود در برندهای معتبر آسیایی از جمله دوو ، سامسونگ و ال جی می توانید با تعمیرگاه قائم سرویس تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس :
22300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.