یخچال های ایرانی

 آزمایش ، الکترولوکس ، جنرال استیل ، اسنوا ، امرسان ، آلیش ، هیمالیا ، اّرج ، پارس 
همواره انتخاب کالا و لوازم منزل از میان تعداد بسیار زیاد برندها ، برای خانواده ها کاری بسیار سخت تلقی می شود. زیرا امروزه تعداد بسیاری از برندها و محصولات مختلف در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید محصولات خانگی می پردازند و مشتریان می توانند با توجه به بودجه و سلیقه خود به خرید هر کدام اقدام کنند.

آنچه مسلم است عدم دقت کافی مشتریان قبل از خرید این لوازم است که باعث می شود آنها دچار ضرر های مالی شوند. برای مثال خریداران معمولا قبل از آنکه به خوبی بدانند به دنبال چه محصولی و با چه ابعادی هستند و فقط با توجه به زیبایی و تبلیغاتی که برای آن محصول مورد نظر شده است ، اقدام به خرید می کنند و پس از آنکه برای مدتی از آن استفاده کردند در میابند ، کالایی که تهیه کرده اند اصلا مناسب فضا و سبک زندگی آنها نیست.
• برخی از خصوصیات یخچال فریزرهای مناسب :
1. برای دسترسی و آسانی استفاده از یخچال فریزرها بهتر است ، فریزر در قسمت پایین قرارداشته باشد.
2. برای آنکه به دلیل باز و بسته شدن مداوم یخچال برای برداشتن آب و یخ در مصرف انرژی جلوگیری کنید ، بهتر است یخچال فریزرهایی تهیه کنید که روی درشان قسمت آبریز داشته باشند.
3. بهتر است قفسه های فریزر دارای قفسه های متحرک باشند تا به راحتی بتوان به محتویات درون آنها دسترسی پیدا کرد.
در زیربه توضیح برخی از کارخانه های ایرانی می پردازیم که به تولید یخچال مشغول هستند.
• امرسان
این شرکت در سال 1360 فعالیت خود را آغاز نمود و اولین خط تولید یخچال فریزرهایش در سایز 16 فوت بوده است. این یخچال فریزرها دارای خصوصیات منحصر به فردی از جمله : طراحی زیبا و توانایی تولید سرمای خوب بودند. در طول سال ها ، این شرکت توانست روز به روز بر کیفیت ، زیبایی و تنوع محصولات خود بیفزاید و مدل های جدیدی را به بازارعرضه کند.
• الکترواستیل
الکترواستیل حدود 45 سال است که به تولید محصولات سرما زا از جمله : سردخانه ، یخچال ، فریزرهای صنعتی و خانگی و … مشغول است. این شرکت علاوه بر تولید به اختراع محصولات کاربردی و به روز مشغول است و تمامی محصولات را قبل از آنکه به مشتری تحویل دهد مورد آزمایش قرار می دهد.
• اسنوا
نام شرکت اسنوا خلاصه شده عبارت ارکان ساختار نوین ایرانیان می باشد. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی مورچه خورت واقع شده است که کار خود را از سال 1385 آغاز کرده است و در طول این سال ها توانسته است با رقبای حرفه ای خود به خوبی رقابت کند.
• نیکسان
• شروع به کار شرکت نیکسان در سال 1372 در استان مرکزی بوده است و هدف اصلی این شرکت قطع وابستگی و رسیدن به خودکفایی برای تولید لوازم خانگی است و به کمک مهندسان و مشاوران با تجربه خود توانسته است در سال 1394 تائیدیه های بین المللی ISO 9001:2008را کسب کند.
البته در کشورعزیزمان ایران ، شرکت های بسیاری هستند که به تولید یخچال مشغول هستند وهر کدام دارای رزومه برای معرفی محصولات خود هستند اما در این مقاله تنها به معرفی نام برخی از آنها بسنده می کینم ، مانند: هیمالیا ، سایوان ، فیلور، سینجر، سوندا ، صنام ، پارس ، ارج ، آزمایش و …
شما عزیران در هر کجای تهران که ساکن هستید می توانید برای تعمیر انواع یخچال های ایرانی خود با تعمیرگاه قائم تماس بگیرید. همکاران ما پس از ثبت درخواست شما ، نسبت به اعزام تعمیرکار حرفه ای به محلتان در اسرع وقت اقدام می کنند.
شماره تماس :
22300020

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.