ارورهای یخچال و فریزر الکترواستیل

شرکت های لوازم خانگی در سال های اخیر ابتکاری جدید برای فهمیدن مشکلات دستگاه شما به کار برده اند ارورها به صورتی که اگر یخچال شما طبق دستوری که به آن داده اید عمل نکند و دچار مشکل شود برد الکترونیکی دستگاه اروری را روی صفحه نمایش دستگاه شما نشان می دهد که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.

گاهی ممکن است با راه حل کشیدن دستگاه از برق آن را رفع کنید نیاز حتمی به حضور تعمیرکار داشته باشید یا حتی خود برد کنترلی دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد در این مقاله قصد داریم ارورهای یخچال فریزر الکترو استیل‌ را به شما معرفی کنیم و در مقابل هر ارور نام آن را نوشتیم و در پایین هر ارور راه حل رفع آن را نوشتیم لازم به ذکر است که بگوییم برای بررسی قطعات دستگاه در اکثر مواقع نیاز به تعمیرکار یخچال یا تجربه زیادی در این زمینه دارید.


ارورهای یخچال فریزر الکترواستیل


ارور E1 : تعویض یا تعمیر سنسور دما
راه حل : سنسور دما را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آن را رفع یا تعویض کنید هنگام خرید سنسور جدید به کیلوی سنسور قبلی توجه کنید تا به مشکل نخورید اگر سنسور دمای دستگاه مشکلی نداشت برد دستگاه را چک کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید.
ارور E2 : تعمیر مدار برد کنترل یخچال
راه حل: لازم است برای صرفه جویی و هزینه کمتر برد یخچال را به تعمیرکار بسپارید تا مشکل آن را حل کند و اگر دستگاه قابل تعمیر نبود یا تعویض آن به صرفه تر بود آن را تعویض کنید.
ارور E3: بررسی مدار برد المنت، و ترموفیوز
برای رفع این ارور لازم است ابتدا برد دستگاه را بررسی کرده و سپس به بررسی المنت بپردازید المنت در سنسور دیفراست وظیفه گرم کردن یخچال را دارد و در صورت نیاز باید آن را نیز تعویض کنید ترموفیوز که فرمان قطع و وصل کردن جریان برق را می دهد نیز باید بررسی شود خرابی این قطعه باعث خرابی ترمودیسک و المنت می شود.
ارور E5: اختلال در سیستم تبرید
سیستم تبرید یخچال الکترواستیل را بررسی کنید ابتدا به سراغ المنت بروید سپس ترموفیوز و ترمودیسک را بررسی کنید سپس سنسور متصل به اوپراتور را بررسی کنید و در آخر به بررسی برد الکترونیکی یخچال بپردازید و در صورت مشکل آن را تعمیر یا تعویض کنید.
ارور E6 : دمای یخچال بیش از حد استاندارد است.
راه حل: علت اصلی بروز این ارور دمای بیش از ۱۵ درجه سانتیگراد است. دمپر محفظه ای است که بین فریزر و یخچال قرار دارد و هوای سرد را از فریزر به یخچال می برد برخی از دمپرها سنسورهایی دارند که در صورت خرابی باید تعویض شوند برخی دیگر از دمپرها مکانیکی هستند که باید درجه‌ آنها را همیشه روی مینیمم باشد.
ارور E7: دمای یخچال پایین تر از ۴ درجه است.
راه حل: این عیب دو حالت بیشتر ندارد حالت اول دمپر دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد و حالت دوم کانال هوا دچار شکستگی شده است در هر صورت باید هر دو قطعه به خوبی بررسی شوند و در صورت نیاز تعمیر شوند.
ارور E8: ایراد مدار برد.
راه حل: عدم ارتباط میان برد اصلی و برد نمایشگر باعث ایجاد این مشکل شده است و یاید توسط متخصصین یخچال فریزر مورد بررسی قرار گیرد.
ارور E10: ایراد در فن اپراتور
راه حل: ابتدا فن خنک کننده ی یخچال را که کنار فاضلاب یا برین است بررسی کنید اگر فن خراب شده باشد قسمت یخچال به اندازه کافی خنک نیست ممکن است درین گرفته باشد و با رفع به راحتی مشکل حل شود.
شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر کلان شهر تهران در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و لباسشویی، مجوز رسمی از نمایندگی های جنرال الکتریک و بوش این تضمین را به شما می دهد که راه حلی مناسب برای ارور های یخچال فریزر الکترو استیل شما پیدا کند یا هر مشکل دیگری که یخچال یا لباسشویی شما داشته باشد تنها کافی است با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیر کاران خود را به محل شما اعزام کنیم.
شماره تماس :
02122300020
02188583946

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.