تعمیر یخچال در ستارخان

زمانیکه یخچال شما دچار عیب و خرابی بشود، نیاز به یک نمایندگی در نزدیکی محل زندگی خود دارید تا در کوتاهترین زمان خود را به محل سکونت شما برساند که قبل از فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال آن را تعمیر کند، شما می توانید با تماس با شرکت قائم سرویس در ستارخان درخواست خود را ثبت کرده تا تعمیر کاران ما در سریع ترین زمان در محل شما حاضر بشوند. یخچال فریزر و ساید بای ساید شما مشتری عزیز از هر مدل و از هر برند معتبر داخلی یا خارجی که باشد شرکت قائم سرویس با تعمیر کاران دوره دیده و مجرب خود آماده

پاسخگویی و قبول مسئولیت تعمیرات  یخچال شما در ستارخان را  می باشد. زمانیکه در عملکرد یخچال شما مشکلی ایجاد شده که خودتان نمی توانید آن را حل کنید بهتر است با ما تماس گرفته، پس از ثبت درخواست خود، همکاران ما باشما تماس گرفته تا اطلاعاتی در مورد مدل یخچال، اینکه چند سال کار کرده، چند بار تعمیر شده، علائم خرابی که شما مشاهده می کنید و….را می پرسد و بعد از آن تعمیر کار دوره دیده و مجرب ما در کوتاه ترین زمان در محل سکونت شما در ستارخان حاضر می شود. تعمیر کار عیب یابی دقیقی را انجام می دهد به شما دوست عزیز اعلام هزینه می کند. در صورت تمایل شما اقدام به تعمیر دستگاه شما می کند. در پایان کار به شما فاکتور شرکت را ارائه می دهد و کار خود را 180روز گارانتی خواهد کرد. تعمیر کاران شرکت قائم سرویس از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنند و در زمان تعمیر دستگاه، تمام مراحل تعمیر درمقابل دیدگان شما مشتری عزیز انجام می شود.

تعمیر کاران شرکت قائم سرویس راس ساعت تعیین شده در محل سکونت شما حاضر شده و در کوتاه ترین زمان تشخیص عیب داده  و آن را بطور کاملا تخصصی حل می نمایند. تعمیر کاران شرکت قائم سرویس به طور کامل مسائل اخلاقی و بهداشتی را رعایت کرده و به حریم شما احترام می گذارند.

شرکت قائم سرویس در غرب تهران در صادقیه، ستارخان، توحید، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک اکباتان، شهران، سردارجنگل، آیت الله کاشانی، شاهین شمالی، شاهین جنوبی، بلوار شقایق، بلوار فردوس غرب و شرق، فلکه اول و دوم صادقیه، سازمان آب، بلوار اباذر، اتوبان ستاری، فعالیت دارد و البته شرکت قائم سرویس در شمال تهران، در مرکز تهران ،در شرق تهران و در نهایت جنوب تهران نمایندگی فعال دارد و تمام این نقاط را تحت پوشش قرار می دهد ،شما در هر نقطه ای از تهران بزرگ که باشید فقط با یک تماس می توانید از خدمات شرکت قائم سرویس بهرمند بشوید.

همواره یخچال فریرز یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین و گران ترین وسایل آشپزخانه محسوب می شود و به طور شبانه روزی در حال کار کردن می باشد.ممکن است در طول زمان دچار معا یب و اشکلاتی بشود ،در ادامه با ما در این مقاله همراه باشید تا رایج ترین معایب یخچال را بررسی کنیم.

 

خدمات شبانه روزی تعمیر یخچال

تعمیرات ساید بای ساید

چرا یخچال سر و صدای غیر عادی دارد؟

تراز نبودن یخچال، اگر خاموش و روشن شدن دستگاه یا صدای مداوم باشد ممکن است موتور فن کندانسور یخچال مشکل پیدا کرده باشد. در صورتی که صدا از قسمت فریزر شنیده بشود بهتر است موتور فن اواپراتور را بررسی کنید. اختلال در عملکرد فن هم ایجاد صدا می کند.لوله های کمپرسور و یا کویل کندانسور را هم بررسی کنید اگر شل شده بود با یک پیچ گوشتی سفت کنید ،چون شل بودن آن نیز صدا تولید می کند.

مواد غذایی در فریرز خوب منجمد نمی شود؟

خرابی در ترموستات،خرابی لاستیک درب یخچال،شارژگاز ،خرابی فن ،اختلال در عملکرد دیفراست، ممکن است دلیل این مشکل باشد. نگهداری بیش از حد مواد غذایی درفریزر و ایجاد اختلال در جریان هوای خنک، اختلال در برد دستگاه ،که همه موارد توسط تعمیرکار بررسی می گردد.

به چه علتی یخچال برفک می زند؟

در یخچال فریزرهای دیفراست این امر کاملا طبیعی ونرمال است، اما در مدل های نوفراست المنت دستگاه مشکل دارد و باید بررسی بشود.خراب شدن تایمر دیفراست،اتصالی در بدنه کمپرسور، نصب غیر استاندارد یخچال، بیش از حد در یخچال را باز و بسته کنید هم این مشکل ایجاد می شود.

روشن نشدن یخچال به چه علتی است؟

باید اتصالات الکتریکی دستگاه چک بشود، دوشاخه یا سیم رابط خرابی نداشته باشد. خرابی موتور دستگاه، اختلال در عملکرد ترموستات، اورلود مشکل پیدا کرده باشد باعث روشن نشدن دستگاه می شود.

به چه علتی یخچال خنک نمی کند؟

مهم ترین عمل کرد و وظیفه یخچال خنک کردن است وقتی این اتفاق نمی افتد در واقع عمل کرد اصلی دستگاه دچار مشکل شده و باید در کوتاهترین زمان بررسی و عیب یابی بشود. در این مورد ترموستات،فن یخچال،شارژگاز ،لاستیک دور در یخچال، توسط تعمیر کار بررسی می شود.

به چه علتی مواد غذایی داخل یخچال یخ می زند و سرمای داخل یخچال زیاد شده است؟

خرابی ترموستا ت، خرابی سنسور، سیم های ترموستات اشتباه به هم وصل شده است. همچنین ممکن است مواد غذایی در مقابل فن خروجی هوا قرار گرفته باشد. خرابی برد هم می تواند این مشکل را ایجاد کند.

به چه علت یخچال بوی بد می دهد؟

این مشکل به راحتی قابل حل کردن است.بهتر است برای جلوگیری از این مشکل مواد غذایی را در ظروف دربسته قرار دهید از قهوه یا بوگیر در یخچال استفاده کنید، طبقات یخچال را ماهی یکبار تمیز کنید و به مدت زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال دقت کنید.

برق یخچال به چه علتی قطع و وصل می شود؟

با مشاهده این مشکل بهتر است با تعمیرکار تماس گرفته تا هرچه سریع تر علت نوسانات برق دستگاه مشخص بشود. معمولا تعمیرکار شرکت ما برای رفع این مشکل پریز برق، عدم اختلال درقطعات الکترونیکی دستگاه،فرسودگی عایق بندی دستگاه،را بررسی می کند.

به چه علتی موتور خاموش نمی کند؟

وقتی یخچال می خواهد به وظیفه خود یعنی خنک کردن مواد غذایی بپردازد ولی موفق نمی شود یکسره کار می کند که دلایل این مشکل می تواند آلودگی سیم پیچ های کندانسور باشد، خرابی لاستیک دور درب یخچال ،تنظیم نادرست دمای یخچال، درست بسته نشدن در یخچال، اختلال در عمل کرد دیفراست، وجود مانع در مقابل ورود هوای سرد به داخل فریزر،همیشه توجه داشته باشید که دوسوم ظرفیت یخچال خود را پر کنید نه همه ظرفیت آن را ، چون قرار دادن بیش از حد مواد غذایی داخل یخچال هم باعث میشود موتور یکسره کار کند تا بیشتر خنک کند .

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال چیست؟

در یخچال های امروزی برای بیشتر تنظیمات از صفحه نمایش یخچال استفاده می شود، اما گاهی این صفحه دچار اختلال شده  و خاموش می شود که می تواند به علت اختلال در اتصالات دستگاه باشد، ممکن است صفحه نمایش در اثر ضربه، فرسودگی ،آب خوردگی دچار ایراد و اشکال شده باشد،باید برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

به چه علتی موتور داغ می شود؟

موتور به طور طبیعی در هنگام کار کردن داغ می شود، ولی گاهی این داغ شدن بیشتر از حد معمولی است، بهتر است علت آن را بررسی کنید .ممکن است تنظیمات ترموستات به درستی انجام نشده باشد، عملکرد کندانسور دچار اختلال شده باشد،گاز مبرد کم شده باشد ،در کمپرسور اختلال ایجاد شده باشد و روی آن فشار زیادی باشد،برای بررسی این موارد اگر خودتان مهارت لازم را ندارید همکاران ما در شرکت قائم سرویس در ستارخان برای حل مشکل دستگاه شما ،در کنار شما عزیزان می باشیم.

به چه علتی فن یخچال کار نمی کند؟

گرد و غبار و آلودگی روی پره های فن قرار گرفته ،شی خارجی به فن وارد شده،برق یخچال دچار نوسانات شده ،ممکن در طول زمان فن دچار فرسایش شده باشد ،باید برای رفع مشکل فن دستگاه سریع اقدام کنید چون اختلال در عملکرد فن موجب می شود که موتور برای خنک شدن یکسره کار کند و در نهایت به خاطر فشار زیاد بسوزد وهزینه تعویض موتور هم اضافه می شود.

به چه علتی در یخچال سفت باز و بسته می شود؟

خراب شدن لولاهای در یخچال ،تراز نبودن جای یخچال،آلودگی و وجود گرد وغبار در لاستیک دور در هم می تواند این مشکل را ایجاد کند بهتر است هر چند وقت یکبار لاستیک یخچا ل خود را با شوینده ای ملایم شستشو دهید.

به چه علتی لوله های پشت یخچال یخ می زند؟

این لوله های نقش مهمی در خنک کردن یخچال دارند در صورت یخ زدن آنها عملکرد دستگاه دچار مشکل می شود باید در برخورد با این ایراد تایمر دیفراست ،ترموستات ،هیتر دیفراست را مورد بررسی قرار دهید.

به چه علتی یخچال اتومات نمی کند؟

اختلال در عمل کرد ترموستات ،خرابی هیتر دیفراست ،جای نامناسب نصب یخچال ،آلودگی کویل ها در گذر زمان ،باز و بسته کردن زیاد یخچال ،گاز مبرد کم شده است ،خرابی برد یخچال ،که تمام موارد بهتر توسط متخصص بررسی بشود.

به چه علتی یخچال نشت آب دارد؟

شکستگی سینی تخلیه آب، لوله تخلیه آب یخچال مسدود شده است ،مشکلی درلوله های متصل به یخ ساز وجود دارد، نشتی آب از فیلتر آب یخچال است،شیر ورودی آب یخچال نشتی پیدا کرده، دیفراست درست کار نمیکند.

البته شما می توانید با رعایت کردن به نکاتی به نگهداری بهتر یخچال خود اقدام و از خرابی آن تا حدی جلوگیری کنید.

  1. یخچال خود را در جای مناسبی در آشپزخانه قرار دهید، به دور از اجاق گاز و سماور، بهتراست یخچال با دیوار پشتش کمی فاصله داشته باشد تا هوا به راحتی جریان پیدا کند.
  2. در زمان جا بجایی یخچال مراقب کابل برق آن باشید که آسیب نبیند.
  3. زما نیکه می خواهید یخچال راتمیز کنید یا مرتب ،حتما آن را از برق بکشید .
  4. از کشیدن وپیچ دادن کابل برق یخچال خود داری کنید چون باعث آتش سوزی می شود.
  5. ظروف شیشه ای را داخل فریزر نگذارید چون انبساط موجب شکستن آن می شود.
  6. برای جلوگیری از خرابی یخچال به علت نوسانات برق بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  7. همیشه از دوم سوم ظرفیت یخچال خود استفاده کنید تا فشار کمتری به موتور وارد بشود.
  8. بهتراست برای جلوگیری از بوی بد یخچا ل آن را به طور مرتب تمیز کنید.
  9. برای جلوگیری از خرابی لاستیک دور در هرچند وقت یکبار با شوینده ملایم آن را شستشو دهید.
  10. هرچند وقت یکبار پشت یخچال را تمیز کنید وگرد وغبار روی موتور ولوله ها ی پشتی یخچال با یک دستمال مرطوب پاک کنید.

 

قبل از هر تصمیمی و اقدامی برای رفع مشکل یخچال خود بهتر است با مشاوران ما در شرکت قائم سرویس تماس گرفته تا آنها شما را راهنمایی بفرمایند. هدف ما تعمیر قطعات است و تا جایی که امکان داشته باشد به این امر می پردازیم. اما در مواردی امکان تعمیر قطعه وجود ندارد و برای عمل کرد بهتر یخچال باید حتما قطعه تعویض بشود که تیم تخصصی ما قطعه معیوب را با اورجینال آن تعویض می کنند .تیم ما کار خود را با تعمیرات یخچال آغاز کرده ولی طی 25 سال تجربه وآموزش به روز در تعمیر لباسشویی و ظرفشویی با هر مدل و باهر برندی نیز تخصص بالا ولازم را دارد . ما در کنار شما هستیم تا با آرامش وصرف هزینه کم ایراد دستگاه شما را حل نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.