علت یخ زدن لوله های پشت یخچال

یخچال یکی از مهم ترین وسیله هایی است که در هر خانه ای وجود دارد یخچال ها نیز مانند اکثر لوازم خانگی الکترونیکی خراب می شوند و تشخیص و تعمیر این مشکلات نیازمند تجربه و تخصص در تعمیرات یخچال است شرکت قائم سرویس در سری مقالات مشکلات یخچال مانند سری مقالات مشکلات ماشین لباسشویی سعی دارد که تمامی مشکلات یخچال را برای شما شرح دهد و راه رفع آن را به شما آموزش دهد در این قسمت ما سعی داریم تا مشکل علت یخ زدن لوله های پشت یخچال را برای شما توضیح دهیم.

تعمیرات یخچال بوش

اواپراتور چیست و چه وظیفه ای در یخچال دارد؟

اواپراتور همان لوله های مارپیچی است که در پشت یخچال قرار گرفته و وظیفه خنک سازی یخچال فریزر را برعهده دارد. اواپراتور در واقع به لوله های موئی متصل است. مایعی که درون لوله های موئی قرار دارد، وقتی به این لوله های مارپیچی وارد می شود، با کاهش بیش از اندازه فشار به حالت گاز تبدیل شده و بخار تشکیل می شود. بعد از تبدیل شدن مایع به گاز، بخاری که درون لوله های مارپیچی به وجود می آید به کمپرسور منتقل شده و سپس هوای گرم داخل یخچال دمای خود را به این بخارهای موجود در کمپرسور داده و باعث خنک شدن داخل یخچال می شود.

 

انواع اوپراتورها

علت یخ زدن لوله مکش یخچال چیست؟

لوله مکش یکی از سه لوله ای است که در روی کمپرسور قرار دارد لوله مکش وظیفه انتقال گاز را به عهده دارد لوله مکش ممکن است به دلایل زیر یخ بزند:

 

آشنایی با خدمات قائم سرویس

چگونه می توان یخ زدگی لوله های پشت یخچال را از بین برد؟

شرکت قائم سرویس با ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال و لباسشویی و نمایندگی تعمیرات بوش چه در زمینه تعمیرات یخچال بوش و تعمیرات لباسشویی بوش این تضمین را به شما می دهد که مشکلات یخچال و لباسشویی شما را به خوبی رفع کند توجه کنید که مشکل گاز زیاد یخچال از مشکلات جدی یخچال است که ممکن است آسیب زیادی به یخچال برساند بهتر است تعمیر مشکلاتی مانند علت یخ زدن لوله های پشت یخچال را تماما به دست تعمیرکار یخچال بسپارید زیرا ممکن است آسیب جدی به یخچال شما وارد کند اگر درست تعمیر نشود.

02122300020 , 02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.