مشکلات ماشین لباسشویی (4)

امروزه لباسشویی وسیله ای است که در هر خانه ای پیدا می شود و جزء ارکان اصلی زندگی است زیرا با آمدن آن و بقیه لوزام خانگی کار مردم بسیار راحت تر شده است و دیگر در وقت و انرژی صرفه جویی به سزایی می شود لباسشویی ها نیز مانند هر وسیله ی دیگری دچار مشکل می شوند. در مجموعه مقالات مشکلات لباسشویی قصد داریم تا عیوب مربوط به لباسشویی را به خوبی برای شما شرح دهیم تا در تعمیر و عیب یابی آن ها بسیار راحت تر باشید در این مقاله قصد داریم تا دو مشکل برق داشتن بدنه لباسشویی و دلیل های روشن نشدن آن را به خوبی برای شما شرح داده و راه حل آن را به شما توضیح دهیم.

 

تعمیر ماشین لباسشویی سعادت آباد

برق داشتن بدنه لباسشویی

لباسشویی وسیله ای است که همزمان از برق و آب با هم استفاده می کند. برق و آب کنار هم می تواند خطر آفرین باشد پس اگر دیدید بدنه لباسشویی برق دارد آن را به سرعت از دو شاخه برق بکشید لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی برق داشته باشد برای مثال:

علت برق داشتن دیگ ماشین لباسشویی

گاهی ممکن است بدنه ماشین لباسشویی برق نداشته باشد ولی وقتی لباس ها را از ماشین لباسشویی خارج یا وارد میکنیم شاهد برق گرفتگی آن باشیم دیگ لباسشویی ممکن است به دلایل زیر برق داشته باشد.

علت روشن نشدن با کار نکردن ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از وسایل کاربردی هر خانه ای است شناخت مشکلات آن به ما کمک می کند تا راحت تر از آن استفاده کنیم یکی از مشکلات آن کار نکردن یا روشن نشدن ماشین لباسشویی است.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی

روشن نشدن ماشین لباسشویی ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اصلی ترین و اولین دلیل آن می تواند متصل نبودن ماشین لباسشویی به برق باشد ممکن است دو شاخه لباسشویی، پریز یا محافظی که ماشین لباسشویی را در آن قرار می دهید مشکل داشته باشد.

مشکلات ماشین لباسشویی 1


مشکلات ماشین لباسشویی 2


مشکلات ماشین لباسشویی 3

علت کار نکردن ماشین لباسشویی

در صورت مشاهده هر گونه از این موارد و در صورتی که نتوانستید آن ها را حل کنید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنیم توجه کنید مشکلاتی مانند روشن نشدن ماشین لباسشویی جزو مواردی است که ممکن است اگر دیر اقدام به تعمیر آن کنید یا بدون داشتن تخصص بخواهید آن را تعمیر کنید، خسارت زیادی به شما بزند شرکت ما با سابقه ۲۰ سال تجربه در سراسر تهران در زمینه تعمیرات یخچال و لباسشویی این تضمین را به شما می دهد که لباسشویی شما در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت تعمیر شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.