تعمیر لباسشویی سامسونگ

شرکت قائم سرویس از سال ۸۰ تا به امروز در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و لباسشویی در سراسر تهران فعالیت می کند شرکت ما توانسته است در این ۲۰ سال هم نیازهای شما مشتریان عزیز را درک کند هم تجربه بسیار زیادی در تعمیرات یخچال فریزر و لباسشویی پیدا کند.

شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی از اتحادیه است و همینطور این شرکت نمایندگی چند برند معتبر و ویژه جهانی را دارد مانند:

تعمیر لباسشویی در نیاوران

مشکلات ماشین لباسشویی

شرکت قائم سرویس در این مقاله قصد دارد تا به معرفی مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ بپردازد. مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ در اکثر اوقات با یک پیشگیری و مراقبت درست ایجاد نمی شود ولی اگر ماشین لباسشویی شما به هر دلیلی خراب شود، تمام سیستم ماشین لباسشویی خراب می شود. زیرا ماشین لبلسشویی ها، دستگاه های حساس و پیچیده ای هستند در این مقاله با چند تا از بزرگ ترین مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ و راهی برای رفع آنها آشنا خواهید شد.

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین وسیله ها در هر خانه هستند و اگر بعد مدتی کوتاه دیگر نتوانند کار کنند کوهی از لباس های کثیف را در مقابل لباسشویی خود می توانید مشاهده کنید اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود بهتر است فورا برای تعمیر آن اقداماتی انجام دهید.

اگر مشکل از برق نداشتن لباسشویی و سیم پیچی آن نباشد به طور قطع مشکل از دو قطعه مهم برد اصلی و برد کنترلی است. تعمیر این دو قطعه نیاز به تعمیرکار با تجربه دارد و متاسفانه خود شما در این زمینه نمی توانید اقدامی کنید باید ماشین لباسشویی خود را به دست تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ بسپارید زیرا او دانش و تجربه این کار را دارد.

کار نکردن برنامه های ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر ماشین لباسشویی شما روشن می شود ولی نمی توانید برنامه های آن را تنظیم کنید باید به بررسی چند مورد مهم در ماشین لباسشویی سامسونگ خود بپردازید. ابتدا به بررسی صفحه نمایش آن بپردازید و دقت کنید که عبارت A key symbol ننوشته شده باشد زیرا این عبارت نشان دهنده این است که لباسشویی شما در حالت کودک است و قفل شده است و شما با زدن دکمه قفل کودک می توانید مشکل را به راحتی حل کنید بعد از بررسی حالت کودک به بررسی بسته بودن درب بپردازید زیرا وقتی درب لباسشویی شما باز باشد لباسشویی شروع به کار نخواهد کرد و ممکن است سوئیچ ها یا لولاهای درب ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد. ولی اگر مشکل از درب نباشد باید ماشین لباسشویی خود را به دست تعمیرکار بسپارید زیرا ارتباط بین صفحه کلید و برد اصلی یا اتصال صفحه کلید باعث بروز چنین مشکلی شده است و تعمیرکار ماشین لباسشویی توانایی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما را دارد.

نچرخیدن لباس در ماشین لباسشویی سامسونگ

شستشو در ماشین لباسشویی مراحل زیادی دارد آبگیری چرخیدن خشک کردن و… . ولی اگر ماشین لباسشویی شما یکی از این سه کار را نتوانست انجام دهد چه می شود؟ در این مرحله ماشین لباسشویی شما خراب شده و کار شستشو را نصفه رها می کند ممکن است نچرخیدن ماشین لباسشویی دلایل زیادی داشته ولی برای اینکه این اتفاق برای شما نیفتد اولین کاری که می کنید کم کردن حجم لباس های درون ماشین لباسشویی باشد. زیرا ممکن است به مرور باعث آسیب دیدن قطعات مختلف یخچال شود و به خودی خود لباسشویی را در حالت نامتعادل قرار داده و باعث می شود که لباسشویی نتواند بچرخد و به طور کامل چرخه شستشو متوقف شود ولی اگر این اتفاق برای شما افتاد بهتر است تسمه تایم ماشین لباسشویی خود را بررسی کرده و سپس به بررسی ذغال موتور یخچال خود بپردازید زیرا اگر هر کدام از آنها خراب شده باشد لباسشویی شما نمی چرخد و باید با تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

آبگیری زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ

قسمتی از لباسشویی برای شستن لباس ها و شروع کار خود از شیر پشتی خود مقدار زیادی آب دریافت می کند ولی اگر بیش از حد ظرفیت و نیاز خود آب دریافت کند کل آشپزخانه شما پر آب شده و لباسشویی شما به احتمال خیلی زیاد خراب شده است. اگر لباسشویی شما در هنگام آبگیری بیش از حد اندازه آب دریافت می کند ممکن است قطعات آن مشکل داشته باشد برای شروع بهتر است شما محفظه فشار ماشین لباسشویی خود را بررسی کرده و سپس به بررسی سوئیچ و شیر برقی بپردازید زیرا هر کدام از این قطعات باعث این مشکل می شوند بهتر است خود شما دست به تعمیر نزده و ماشین لباسشویی را به دست تعمیرکار بسپارید.

تعمیر لباسشویی بوش در شمال تهران

تخلیه نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ

مرحله ای دیگر از چرخه شستشو در ماشین لباسشویی سامسونگ تخلیه آب است. وقتی لباسشویی با آبی که از طریق آبگیری به دست آورده، شستشوی لباس ها را تمام می کند، ممکن است آب کثیفی که از شستشو باقی مانده را تخلیه نکند و خاموش شود. این مشکل مشکلی جدی است و باید فوری برای رفع آن اقدام کنید اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که قفل درب ماشین لباسشویی را چک کنید ممکن است قفل درب یا سوئیچ ها خراب شده یا شکسته باشد و درب لباسشویی باز شود. هنگام کار در مرحله بعدی باید شلنگ تخلیه را بررسی کنید و مطمئن شوید شلنگ تا نخورده باشد یا مسدود نشده باشد سپس باید خود پمپ تخلیه را بررسی کنید که خراب نشده باشد اگر هر کدام از این اتفاقات برای لباسشویی شما افتاد بهترین کار این است که با تعمیرکار تماس بگیرید.
اگر در عیب یابی یا تعمیر ماشین لباسشویی خود دچار مشکل شده اید می توانید روی خدمات شرکت قائم سرویس حساب کنید. شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و یخچال و فریزر این تضمین را به شما می دهد که ماشین لباسشویی سامسونگ شما را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت تعمیر کند تنها کافی است با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان قائم سرویس
021022300020
02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.